20 август, 2008

Не ме интересува!

Не ме интересува дали навън ще вали или ще е слънчево! Не ме интересува дали ще духа вятър или ще е тихо и спокойно! Не ме интересува дали ще цъфтят цветята или ще капят листата на дърветата!
Някой ще ме нарече егоистка - може би съм точно такава. Друг ще ми каже, че съм се побъркала - не отричам. За трети може да съм просто никоя - не ме интересува!
Нещо се случва. Нещо се променя. Нещо ново се създава, а нещо старо започва да липсва в новото. Нещо най-сетне успя да привлече вниманието ми. Успях да реализирам една доста от одавна запланувана идея, а именно - Place of Freaks и се гордея с това.
Имам да казвам толкова много и честно казано вече не ме интересува дали някой иска да чуе. Ще го кажа, ще го прошепна, ще го изкрещя, ще го изпея, ще го напиша, ще го изтанцувам - СЛУЧВА СЕ! Не ме интересува кой го одобрява и кой не! Не ме интересува мнението на хора, които само се правят на приятели. Интересуват ме само истинските и на тях също ще им го кажа или прошепна или напиша или изкрещя, само и само да ме чуят - ОБИЧАМ ВИ СТРАШНО МНОГО И БЛАГОДАРЯ, ЧЕ МИ ПОМОГНАХТЕ ДА ОСЪЩЕСТВЯ НАШЕТО МЕСТЕНЦЕ НА ОТКАЧАЛКИ.
Специални благодарности на мойто бебе Тити и на Крисето и Сони за подкрепата. Простете официалността, но онова, което е превзело изцяло ума ми ме кара да кажа всичко това.И не ме интересува дали някой ще каже, че ме мрази или обича. За думи, които не са почувствани значение няма. Не ме интересува, под ягодите, защото усещам как малко по малко всичко започва да се подрежда и засега дори малкото ми е предостатъчно да започна да скачам до тавана.
Zac & Vanessa - Start of Something New

Няма коментари: