20 август, 2008

Колко пъти?!


-Обичам те! - шепнеше всяка нощ, когато луната осветяваше небето. -Обичам те! - когато грееше топлото жарко слънце над нас. -Обичам те! - с всяка капка дъжд по прозорците.
-Обичам те! - отново и отново толкова пъти в до болка познатия скайп. -Обичам те! - вместо "Здрасти"
Ще ми се да запитам колко ли пъти още ще го чуя и колко ли пъти ще го изречеш, преди наистина да го почувстваш. Ще ми се да знаех защо толкова пъти го чувам, а доказателство за тези две думички липсва.
Ах, колко жалко! Някой тази нощ с трепет очаква да чуе тези две думи. Някой иска да ги каже, но му липсва смелост. А аз ги чувам толкова често, че вече не значат нищо. Мислех, че да кажеш на някого, че го обичаш значи да му подариш сърцето си. Оказва се, че съм грешала, защото колкото и често да го повтаряше, никога не ме накара да изпитам тази твоя обсебваща обич.
Кажи ми, колко още пъти ще го чуя, преди да успееш да ме накараш да го почувствам? Колко пъти преди си го казвал и на други, преди да го кажеш на мен? Колко ли от тях са ти вярвали, също като мен, преди да разберат, че казани от теб, тези думи не означават нищо повече от едно обикновено "Здрасти". Колко ли пъти още ще го чуя, преди да се науча на това, че тези толкова красиви думи са просто поредната твоя лъжа?!
Simple Plan - Your love is Just a Lie

3 коментара:

Just a Little Star каза...

Кхъм,ммм,дам....всички сме си задавали този въпрос....
Е,нека поне ти да намериш отговора му :) :) :)

Пп:Когато,казваш на някого "Обичам те",не защото го чувстваш,а чисто и просто,защото се чувстваш длъжен да го кажеш,това прави ли те лош човек???Според мен,не...ти какво мислиш?

KisSeD-(by)-(an)-AnGeL каза...

Мисля, че не е хубаво да казваме думи, в които не вярваме. Може този, на когото не сме го казали да се почувства зле, но по-добре така, отколкото да му даваме напразни надежди, нали? :p

Just a Little Star каза...

Ммм,дам...есествено, имаш право... =)