26 август, 2008

Старите и нови неща

Старият нов блог... Старите и нови цветове... Старият нов форум... Старите и нови потребители... Старото ново РП... Старите и нови герои... Старият нов скайп... Старите и нови приятели... Старата нова стая... Старите и нови украси... И още толкова стари и нови неща... Неща, които ми липсват... Които вече не харесвам... Без които не бих могла да живея... Просто моите стари нови неща... Старото ново легло... Старата нова снимка над него... Старото ново цвете до мен... Старото ново Аз...Толкова неща са се променили от стари към нови... Толкова много други са си останали същите... Трети дори не съм запазила, за да нарека стари... Толкова много снимки... Толкова много фигурки с делфинчета... Толкова много спомени... Толкова много съхранени от времето, но неизречени думи... Толкова много, което напомня на мен...
Старият нов часовник... Старата нова снимка... Старата нова книга... Старият нов парфюм... Старото ново огледалце... Старото ново писмо...
Стари, защото ги пазя от толкова много време... Стари, защото принадлежат на миналото... Стари, защото носят само спомени... Но все пак нови, защото едва сега откривам смисъла в тях... Нови, защото продължават да донасят онези спомени, сякаш са се случили вчера... Нови, защото все още пазят красотата си... И винаги напомнят на мен...
Kat De Luna - Be Remembered

1 коментар:

Annie каза...

Много е хубаво и смислено.Има истина в това,което си написала =)