04 януари, 2009

Най-сетне тук

В последните дни се оказва, че все не съм в трезво състояние, за да напиша нещо свястно. Или съм малко пийнала, или съм започнала с мойте глупости, или просто не ми идва на ума какво да кажа. Честита Нова 2009 година! Желая на всички много здраве, щастие, любов, много сбъднати мечти и много много усмивки. =)
Мислех си, че онова бяло одеалце, което е покрило земята навън и продължава да се сипе ще успее някак си да провали днешния и по-специално вчерашния ден за мен. Заради замръзналия път, ю ноу, но се оказа, че това одеалце само допринесе за приятната атмосфера у дома и моето така наречено парти беше просто чудесно.
От посрещането на Нова година насам все съм с приятели и оставам самичка за... може би няколко часа, който естествено отново са свързани с приятелите ми, които са в скайп. Таа... Беше хубаво начало на годината. Беше дори прекрасно. И за това "прекрасно" си има няколко причини. Първата от тях е Тита. Вече по стечение на обстоятелствата не се виждаме често както преди, заради различните училища и други такива. Затова реших, че ще бъде перфектно ако посрещна годината с нея, както и миналата година. Така и стана. Смяхме се цяла вечер, незнам дали заради водката или просто защото беше весело, но се смяхме. Писахме си пожелания и желания за Новата година и си направихме нещо като ритуал. А после цяла вечер си говорихме за какво ли не. Така мина и вторият ден от годината - в смях, малко сънливост, спомени, разкази, смях, усмивки и веселие.
Третият ден - вчера, си беше очарователен. Все пак за тогава беше планувано моето парти по случай 16-тият ми рожден ден. Мислех си, че ще бъде тъпо и скучно. Незнам защо, просто понякога съм автоматично програмирана песимистка в най-неподходящият момент. Та, стана 16.30 и вече с нетърпение поглеждах ту часовника, ту телефона си, ту вратата. Търпението ми не беше подложено на прекалено много мъка, защото веднага се появиха всички и се оказа, че песимизмът в мен отново ме е подвел. Беше си прекрасно. Емоции, водка, смях, музика, закачки... Към 23.00, а може и по-рано започнахме да играем на игричка, в която разделени на два отбора от по трима играчи си обяснявахме филми, ю ноу. Ахх, клипчетата във фотоапаратчето сигурно са велики, но още не съм ги изгледкала xD . Знаете ли колко трудно се обяснява "Мумията", особено като съотборничките Ви вече са си пийнали малко и от време на време им се доспива. Нямам думи просто...
Така неусетно удари дванадесет и 4-ти дойде. Та, днес след толкова бурни часове на разговори снощи с двете ми най-добри приятелки някак не ми се спи, макар че стояхме до 7 сутринта. Поспахме малко и към 11 и нещо отново бяхме на линия. Малко сънени и изморени, но все още с усмивки на лицата.
Та, с всички тези описания, подобни на дневник, исках да си оставя всичко това като хубаво споменче и да го поверя на блогчето ми, за да го пази. Имах и все още имам най-страхотният 16-ти рожден ден правен някога. Не защото беше грандиозен или бе едно от 10 най-нашумели събития в света, а защото прекарах един цял ден с хората, които обичам. Всъщност навършвам 16 години чак в 10 без 20 довечера xD. Но все пак всичко беше страхотно, благодарение на родителите ми и на приятелите ми, които много много обичам!
Дано и вие сте имали поне наполовина толкова приятна и страхотна ваканция, каквато бе моята. Дано сте се забавлявали дори повече от нас. Дано Новата година да ви носи само усмивки и дано ви погали снежинка, просто защото е очарователно, мигновено и някак... магично. =)

xoxo, guys, love ya, u know {}

1 коментар:

Baby Doll каза...

Ай,итс соууу....соуу...хубаво...
И все пак,това начало на новата година,бе най-якото до сега,най-забавното...Може би щото прекарах почти всеки ден от тази година с теб,Марч xD,донт ноу,но беше дъ бест,ю ноу!
Много се смяхме,много се веселихме и малко не си доспахме,но...според мен си заслужаваше да не те оставям да спиш,а?!? :P
Соу,много те обичам мъниче,ии Честит Рожден Ден, ъген... Много,много,много си те обичам!

{hug}{kiss}{hug}