14 юни, 2009

Просто спри...

Опитвах се с една думичка да опиша всичко онова, което си ти за мен. Невъзможно е, знаеш ли? Мога да кажа толкова много и то никога да не бъде достатъчно. Но точно в този миг не мога да кажа дори една дума... Причината е в това, че ако кажа всичко онова, което мисля не съм сигурна дали няма да те принудя да си отидеш завинаги. А може би точно това трябва да направя...
Мислех, че някой ден ще видиш всичко онова, което не смея да изрека на глас. Вярвах, че ще ме забележиш - онова момиченце, което винаги е тук, за да се посмее с теб или да поплаче с теб... Така и не го видя. Или може би си го видял, но за теб не е значело нищо.
Казах ти какво си ти за мен. Ти сам видя промяната, когато реших да си мълча, за да не те загубя. И не бях сигурна дали искам да знам какво минава през ума ти сега, когато вече знаеш. Но нима все пак няма да кажеш нищо? Нима наистина ти е все едно дали съм тук или не?
И все пак какво ли знаят децата за чувствата? Те са тук, а после там. Веднъж обичат небето, а друг път вятъра. Плачат, смеят се, лудуват и доста лесно забравят за приятелите си от вчера, защото днес си имат нови. Нали така става в реалността - винаги някой остава забравен...
Не бих могла да тръгна първа. Не обичам да бъда забравена, затова се опитвам да не забравям за другите. Ще си стоя точно тук, тихо и кротко, докато имаш нужда от мен. А някой ден може би ще бъда достатъчно смела да продължа и без теб. Но този ден не е днес...
И не мога да ти се сърдя, че ти е все едно. Не мога да спра да ти говоря. Не мога да не се усмихвам само при мисълта за теб. Но, моля те, спри да посягаш с ръчички към мен. Сърчицето ми вече е твое, не ти ли е достатъчно?

2 коментара:

** ...All that I am ... ** каза...

Толкова е мило. Написано е с толкова много чувство, че чак на мен ми се иска да задам въпроса: Нейното сърчице не ти ли е достатъчно???!...

Шизофреничка каза...

аз се сещам за дума, с която да опишеш какво е той за теб - "всичко", но тъй като не си падам по суперлативите ще кажа само едно - всяка любов е приказка, а децата са едни от най - талантливите разказвачи на приказки. ^^