13 юли, 2009

Сериозна съм била

Мога да отрека всичко на думи. Достатъчно добра съм да лъжа всеки и да се засмивам, сякаш няма голямо значение за мен. Всъщност има...
Лъжата е глупаво нещо. Не обичам да лъжа. Имам предвид наистина сериозно. Когато просто прикривам нещо не ми пречи толкова. Който не бива да знае истината не я е открил, поне до колкото зависи от мен. Съвсем друга история е колко пъти мога да каза, че ми е все едно за теб. Мога да го казвам милиони пъти и дори в крайна сметка да убедя всички, никога няма да повярвам в това.И все пак... Защо, по дяволите, ти трябваше да се появяваш в живота ми с всичките усмивки и мили думи и какво ли още не? Бях си добре и без теб. Вярно, че имаше моменти, в които си мислех, че света ще падне отгоре ми, но някак си минаваха. Сега не мога да повярвам на това, защото ти си тук и ме караш да се усмихвам, независимо дали небето ще падне върху нас. Знаеш ли кое всъщност е най-трудното? Вече зная какво ще стане накрая на историята и накрая на лятото - ще си отидеш и толкова. Ще си отидеш и дори няма да съм се осмелила да ти кажа истината. Същата онази истина, която не смея да изрека пред никого, защото не искам накрая да бъда глупачката, която не можеше за миг да те прогони от ума си и накрая те остави да си отидеш. Но дори да ти кажа истината, това едва ли ще промени нещо. И продължавам да си мисля, че все пак знаеш, но си мълчиш и нищо не казваш, защото какъв смисъл има да не си говорим вече. Няма да е същото.
Искам да знам истината. Искам да я чуя от теб. Тогава защо, по дяволите, ме е страх просто да те попитам? Глупаво, нали?
~Извод първи: Трябва ми адски много шоколад за следващите около два месеца и двойно повече за тези след тях.

Но едно нещо не мога да си обясня. Защо ти отне няколко секунди да се сетиш, че закъсняваш и да кажеш "чао", а през тези няколко секунди (може би си внушавам вече), но гледаше към мен?
~Извод втори: Адски съм жалка и го знам. Ако някой знае как да се измъкна от тази ситуация е добре дошъл да ми каже, тъй като опитах всичко и нищичко не помогна.

Ама как може да не знаеш, кретен такъв? То ми е изписано на лицето колко съм хлътнала. Явно тя наистина е вещица.
~Извод трети: По някаква напълно обяснима причина пиша глупости в момента. Нещо не ми е наред, и деня нещо не е наред и изобщо всичко е с главата надолу.

Достатъчно с глупостите за тази вечер. След малко пак. xD

6 коментара:

** ...All that I am ... ** каза...

Да ти кажа честно идея си нямам как да се измъкнеш от ситуацията, но пък знам, че както ти си с мен, така и аз съм С ТЕБ! Заедно ще минем през това и ще се справим. *мечка*

п.п Ако бяхме от един град с удоволствие щях да пожелая да се съберем и да ядем заедно шоколад. Само той успява да ме измъкне до някъде от всичко! *слънце*

just a stranger каза...

И аз ти благодаря страшно много "мечета" Разбира се, че ще се справим. Само не се знае кога. xD Оптимизмът ми не е на ниво днес.
Та... Ако плановете ми за догодина не пропаднат като всички други досега, някой ден можем спокойно да си похапнем заедно шоколад и да се посмеем на сегашните глупости, дето не ни оставят на спокойствие. ^^ Мдаа... Шоколаад... Ако не за друго, то поне заради шоколада си струва да се живее! xD

** ...All that I am ... ** каза...

Мечтая го този ден, в който ще се смеем над тези неща. :] И знам, че рано или късно той ще дойде. Тогава вече ще знаем, че всичко си е струвало.

Нека спасим планетата Земя. Тя е единственото място с шоколад!!! xD xD

just a stranger каза...

*слънчице* Също и единствената, където има едно дите...
Отклонявам се от сериозността и съсредоточеността си. Та... Да живее шоколада, иначе за къде сме и ние без него! Така де, за какво ни е алкохол, като си имаме нещо толкова сладко и вкусно и вълшебно... *замечтавам се*

** ...All that I am ... ** каза...

Ако не е шоколада... ехее... хД Алкохола СЪКС! Шоколада ФОРЕВЪР!

just a stranger каза...

Напълно съм съгласна! Шоколада ФОРЕВЪР!!! *слънце*