05 юли, 2009

You're the ultimate!

Две дИца, една торта, много смях, закачки и усмивки. Бих могла като във онзи филм да правя това всеки ден и нямаше да ми бъде достатъчно. Единствено не бих искала да те забравям и всеки следващ ден да те опознавам, макар че това също би било добре. Стига ти да си в картинката не бих се противила много.Не си го представях точно така. Очаквах да не мога да кажа две думи без да сбъркам и от паника да избягам. Вместо това не можех да изтрия идиотската усмивка от лицето си и не можех да откъсна очи от детето срещу мен. На моменти си напомнях, че не е нормално нещо да стоиш загледано в някой и отмествах поглед, с надеждата да намеря нещо разсейващо, което да внесе промяна в неправилно функциониращият ми ум и да мога спокойно да игнорирам разсейващите и спиращите дъха усмивки.
В същото време нямаше място, на което бих се чувствала по-спокойно. Беше нещо ново, но сякаш се бе случвало всеки ден досега - да бъда около теб. Възможно ли е да има такава доживотна присъда? Ако има, то само ми кажете какво престъпление трябва да извърша, за да я заслужа.
Няколко минути бяха достатъчни, за да изгубя и малкото си останало самообладание и да изгубя контрол над думите и емоциите си. Не съжалявам нито за миг. Не съм си и мечтала, че ще мога съвсем нормално да стоя с теб срещу мен и да говоря като послушно момиченце. Бях себе си и дори не исках да бъда нещо повече от това. Бях себе си и на теб това ти стигаше.
Да не си посмял да я оставиш да те промени! Не си и помисляй да си отиваш някога и да ме забравяш! Не позволявай на никого да заличи тази твоя спираща дъха усмивка и блясъка в очите си. И още нещо... Не ме предизвиквай да кажа всичко онова, което съм казала тук. Не искам заради няколко сълзи и много неизречени думи да те изгубя.

You took my heart and put it back together again!

3 коментара:

** ...All that I am ... ** каза...

Надявам се и при мен да мине неусетно добре в сряда. Имам чувството, че нищо няма да мога да му кажа и само ще стоя втренчена в него, и с онази идиотска усмивка. Но ще се опитам да се справя.
Дано наистина не го загубиш! :]]]

just a stranger каза...

Наистина дано... Не се тревожи, всичко ще бъде наред. Дори да не можеш да кажеш нищо смислено първите десет минути и да се усмихваш идиотски. Той ще каже нещо, ще се посмеете и докато се усетиш вече ще си говорите за какво ли не без да забравяш следващата дума, която си искала да кажеш. Това му е хубавото да си с някой, който те познава дори без сам да го знае. :)
Успех в сряда и после искам да разбера как е минало. И... С теб съм каквото и да става! (hug)

** ...All that I am ... ** каза...

Хейй благодаряяя! Благодаря! :]]]]]
С удоволствие ще ти съобщя какво е станало и как е минало!
*голлллляяяяма мечка*