01 август, 2009

Чудя се

I wonder...
What do you see,
when you look at me?

Веднъж казах, че всеки вижда онова, което иска да види. Имах причина да го мисля. А сега се питам, ако това наистина е вярно, то... Дали другите виждат в мен онова, което аз искам? Какво ли виждаш, когато погледнеш към мен? Какво те кара да бъдеш мой приятел? Какво толкова направих, че все още ме допускаш до себе си, дори когато се опитваш да ме държиш настрана?
Ясно е - винаги ще бъда тук. Дори да не ти говоря с дни. Дори да се цупя и да се чудя как да се скараме. Защо ли? Защото приятелството не е в това да забравиш, а да простиш. Не в това да чуеш, а в това да разбереш. То не е това което виждаш, а което чувстваш. Приятелството не е как оставяш някого, а как държиш на него въпреки всичко и не го оставяш да си отиде.


Затова ще бъда тук. За добро или за лошо. Ще продължавам да говоря много, докато не ми кажеш да спра. Ще правя глупости, за да можем да се посмеем след това. Ще ги има и глупавите басове, след което ще се ядосвам, че пак съм изгубила. И усмивките, и Мечо Пух и приказките в час и sms-ите и похапването на торта.

~ Обичам Ви! ~

Friends for life, right?! Because that's what really matter in the end. And we need each other from time to time not to get lost. That is something that no one can take away from us.

4 коментара:

** ...All that I am ... ** каза...

Хм... Не веднъж съм питала най-добрите си приятелки, защо са до мен? Защо продължават след толкова години да ми казват всичко, да ми споделят, да ме подкрепят, да не се страхуват да разговаряме за всичко...
Никоя от тях не ми даде кой знай какъв философски отговор. Казаха ми просто: Защото и ти не спираш да ни казваш всичко, ..... ,да не се страхуваш да разговаряш за всичко. (:
А нали и приятелството е като душа в две тела?! :)
*гуш*

just a stranger каза...

Вярно е. Но аз продължавам да си се чудя. Уникални мисли просто ми идват на ума към 3 вечерта. =) *гушшш*

titi the pooh каза...

Хъъм...сегааам,няма да се учудя ако напиша някоя голяма глупост,но...простено ми е,сега ставам от сън...
Соу,милууу,мога да отговоря на въпроса ти..защо аз съм до теб...
Защото ти си човека,който винаги е до мен,и на когото не се страхувам да казвам и най-страшните си мисли... Малко са хората, които аз наистина допускам до себе си...и ти си единствиният човек,който се е задържал вечее... 10 години в него! looollll..
Какво виждам в теб,като те погледна? -Виждам едно малко несигурно в действията си момиче,нооо..след една доста силна доза шоколад...вече май не е толкова несигурна xD
В интерес на истината..вярно е че не сме си говорили с дни.. наистина... нз на какво се дължи това и е наистина тъпо :S:X:S:X Но ще променим това,нали? :P /веднага си погледни скайпа,телефона,което ти е по-близо!/
Аммм,нещо др,за което да си излея душата?
Ам,определено няма да те оставя да си отидеш,глупаче...дори и да не беше казала,че винаги ще си "тук".. пък и ..издържали сме толкова време...ще издържим 5 пъти по толкова :P
Соууу... мисля,че приятелството е едно тайнство... и не всеки може да бъде с някой др,приятел... Е не е нужно да са с еднакви зодии,и едното дете да е по-малко от другото с 1 седмица,за да са най-най-най добри френдове...но и това не пречи,нали? :P
Така че..
I'll be here for u, too
Even if u don't want that!And even earthquake won't change that..So dear my friend...get ready... i won't leave u alone (hug):*(hug)

just a stranger каза...

Милуу! Няма да спреш да ми повтаряш, че си със седмица по-голяма от мен никога, нали?! xD
Обичам тее!
Thank you for not leaving me be alone, even when I'm asking for it. Even when I was annoyng with the whole... addiction thing... Until the sky falls down on me and even after that I will be here. 'Cuz 'where else am I gonna go'
*гуш*