06 август, 2009

Perfect Chemistry

-Само една мога докрай да обичам.
-Само една мисъл, с която да дишам.
~
-Ти отиваш.

-Аз се връщам.
-Теб сънувам.
-Друг прегръщам.

~
-And you are the one that lights the fire.
-I am the one who takes you higher.
-I hear your voice when you call my name.
-That's my name, that's my name, that's my name.

~
-She's so much more than you used to.
-She knows just how to move to seduce you.
-Baby it's a new age
-You are like my new craze.
-Let's get together baby,
-Maybe we can start a new phase.

~~~


Мога да не говоря и да продължавам да си вярвам, че ми е минало. Истината е съвсем друга и това горе е доказателството.

~~~

- Като те питат "колко си голямо, дите", какво отговаряш? До небето? - запита той с усмивка.
- Не се е намерил кой да ме пита. - признах си.
- Ето, питам те. - подкани ме да отговоря.
- Ми... Единственото, което ми идва на ум и дори не знам къде съм го чувала е "Човек е толкова голям, колкото е сърцето му." - загледах се накъде настрани в мига щом го изрекох. Нормално е да говоря глупости, но чак пък толкова...
- Това е "Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му." - поправи ме той. - Древна китайска поговорка.
- Значи или го знам по-друг начин или съм си го измислила. - отвърнах едва. - Ти какво би отговорил?
-До небето. ^^ - отвърна той гордо, а след това се засмя. - Шегувам се. Не зная...

~~~

Защо ми идват такива неща на ума? "... Колкото е голямо сърцето му..." - не звучи ли глупаво? Както и да е. Време за сън.

4 коментара:

** ...All that I am ... ** каза...

Не ти е минало значи... Хах ами и на мен. Въпреки това продължавам наред да повтарям, че всичко вече е наред. Нямам друг изход и това е. Ще ни е трудно да се справим, но ще успеем. Един ден ще се събудим и без да сме разбрали, ще ни е минало. I hope so.... ;s
*мечки*

п.п. Абе има нещо вярно в това със сърецето, да ти кажа. хД

Millita каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Millita каза...

На мен пък не ми звучи никак глупаво ... ако се замислиш има толкова смисъл, че дори е по-добро от това с мечтите. Да имаш голямо сърце, с място за всички, които обичаш и те обичат, не е ли по-добре от колкото да мечтаеш, мечтаеш ... и в крайна сметка да си останеш само с мечтите? :)

/blogger.com не ме обича :/ /

just a stranger каза...

Дам... Не ми е минало, за съжаление. Този ден наистина ще дойде, но просто не е днес. I hope so, too ;] *гушш*
Може и да съм гений на моменти. И наистина като се замисля е вярно, че е по-хубаво да имаш голямо сърце, вместо големи мечти. И все пак беше глупаво да се сетя точно затова. ;]
Може би...