02 октомври, 2009

Happy endings?!

Отива си лятото, а дните остават топли. Студенината е единствено в сърцето, където преди грееше една малка невзрачна свещичка с дъх на море и огънче подарено от слънцето. Прошепнатите желания остават несбъднати и забравени.
И някога бягах с вик към теб, а сега се опитвам да избягам от всичко, което ми напомня за лятото. То бе просто един миг, в който се бях изгубила или по-скоро бях се забравила там някъде.
Отива си лятото, а с него и заблудата, че всичко е било специално. Всеки полъх на вятъра, който сякаш е бил изпратен от далеч само заради мен сега е просто лека хладнина, която минава през мен. Не е края на света, а само на една мечта. Красива, мигновена и като падаща звезда вече изчезнала от нощното небе. И не значи нищо тя сред всички други. А колко ли желания носи със себе си, докато изгасва? Би трябвало да си пожелаваме желания на все още светещите звезди, а не на изчезващите.


Тишината все още си е тук а часовникът продължава да отмерва секунди, минути и часове, които минават за един миг. И нищо не се е променило от вчера или деня преди това. Защо тогава продължавам да си мисля, че приказките са безсмислени, падащите звезди не могат да сбъдват желания и времето е спряло?
Може би ако не бе духнал малката свещичка, която грееше в сърчицето ми щеше да е различно. Но предполагам не бива да обещаваме красиви неща на малки момиченца, нали? Особено щастлив край, когато сме пропуснали началото на приказката. А може би момиченцето трябваше вече да знае, че на такива, които посягат към сърчицето й вяра не бива да се има. И все пак кой не обича приказките и не тръгва след обещания щастлив край?
Не съм аз това момиче, което в спомените тича. Нито още те обичам. Но в края на деня не мога да си представя, че бях забравила толкова много неща. И някак си те бях пуснала толкова близо, че дори за миг ми липсваше. Благодаря за причината, която се надявах да ми дадеш от много дълго време. Дано поне ти си получиш шастливия край.

2 коментара:

** ...All that I am ... ** каза...

А аз ти благодаря просто че те има. (: *гуш*

` ٠•° Shooting*staR °•٠ ♥ ~ каза...

И аз на теб *голямо гушш*