08 януари, 2010

Вярвам

Продължаваш да светиш над мен, като онази мъничка звездичка на нощтното небе, с която посрещахме утрото, преди да заспим. Казваш правилните думи в правилните моменти и дори когато си на хиляди километри от мен, пак си оставаш близо, сякаш стоиш пред мен и просто си говорим. Както преди, когато цяла вечер градяхме онзи замък, в който напъхвахме до една всяка мечта. Всеки път, когато се опитвах да се скрия, някак ме намираше. Караше ме да се усмихвам, когато ми се плаче и вярваше в мен, дори когато аз сама не вярвах в себе си. Забравях за всичко и живеех за мига, очаквайки непознатото с трепет и вълнение.

И най-важното - вярвах и все още вярвам, че всичко ще е наред, просто защото ти си го казал. И защото само за теб има значение дали съм тук или там. Благодаря ти, че никога не ме оставяш да се лутам изгубена и колкото и да се крия ме намираш всеки път. Благодаря ти, че те има, дори когато не знаеш колко много значи за мен това, че си тук, а всъщност си толкова далеч.

4 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Ще бъде и всичко ще е наред ... *гуш*
Аз също ще съм тук винаги, знаеш го, нали? {}{} ^^

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Благодаря ти, че винаги си тук! (hugzz)

Lips of an Angel каза...

невероятно красиво ^^ Вярвай и винаги ще го има ^^

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Наистина се надявам да е така! ^^ Благодаря!