28 февруари, 2010

8.00 сутринта

Някак си в последно време всичко подминава очакванията ми и то повечето пъти в положителна посока. Точно така от едно парти до полунощ, се случи така, че се прибрах към 8 сутринта. За мое особено учудване не съм близнала и какпа алкохол, въпреки първоначалното ми намерение да опитам малко, поне за настроение. Освен това смятах, че ще ми е леко скучно на фона на всички с чашките в ръка, но успях да се забавлявам и без да съм обърнала някоя и друга бутилка.
Бях твърдо убедена, че определени хора ще бъдат там, а дори не предполагах за други. Това беше най-объркващото в цялата вечер. Имам предвид факта, че наистина не зная какво да си мисля и какви граници и стени да поставям, след като често ми се случва да минавам през въображаеми такива, които съм мислила, че няма ии... както и да е.
Исках просто да запазя някоя и друга мисъл, преди да ми се е доспало дотолкова, че да не помня много много кое е било сън и кое не. И да, очакванията са странно нещо. Както и някои спонтанни мисли.

photo by me ;]

4 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Прекрасна си! <33
Дано наистина бъдеш само приятно изненадвана! <3

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Ти също, шокладовата ми! <33
Винаги можеш да си вземеш от моите приятни изненади, нали знаеш? *гуш*

~ * Little Wonder * ~ каза...

А ти от моите усмивки и винаги ще споделяме шоколада в сърцата си, нали? <333

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Разбира се! <33