28 февруари, 2010

Upside down

Някак си онова, което правя най-добре е това да преобръшам света си наопаки и да го превръщам в хаос винаги заради някой друг. Всъщност за когото и да е, освен за себе си. И честно казано всеки път става все по-трудно и по-мъчително. Особено когато за този някой някак си няма никакво значение какво правя и накрая винаги съм виновна за нещо и винаги греша в преценките си. А очакванията могат да бъдат много глупаво нещо. В повечето случаи до такава степен се вкопчвам в тях и в проклетия си оптимизъм, че забравям самата себе си някъде там, заради някого и намирането никога не е лесно.
Ето как някак си вече не обичам приказки, въпреки че до известно време смятах, че точно в тях се крие магията на това да съм себе си. Просто защото вярвах в тях и се опитвах да превърна живота си в приказка, подреждайки предварително повреден пъзел. И някак си вярвах, че парченцатата накрая сами ще паснат, дори да виждах колко много не си отиваха.
Просто исках да знаеш, че този път няма да променям нищо, поне засега. Няма да ти вярвам и ще се опитвам да избягам, колкото и силно да ми се иска да остана. Защо ли? Просто не обичам да бъда изоставяна, а всеки променя света си за него си и за да не му е тъпо после си отива, оставяйки само студени следи и избледнели спомени.


Света ми все още е с главата надолу или нагоре... Доста е объркващо всъщност и не съм сигурна как е, но нещо не му е наред. Понякога нещата излизат толкова извън контрол, че трябва насила да си повтарям просто да си поемам дъх и да не търся отговори или да си съставям очаквания. Защото нечий свят не се променя заради мен, а аз винаги променям своя заради глупави децки мечти, тъмни ангели и разни чудеса. А смисъл почти винаги няма, затова сега ще променям себе си, за да не ме промениш отново ти.

photo by 6eternity9

2 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Хората винаги си тръгват, но има и такива които все пак остават... <33
Аз съм тук, Шоколадова принцесо, и винаги ще бъда! <333

NaturaL ♥ DisasteR каза...

За пореден път - благодаря ти, че те има, Шоколадова приятелко! <333