15 март, 2010

Все още вярвам

Така е. Признавам си, че все още някъде дълбоко в себе си съм запазила малко вяра в приказките и идиотските усмивки. Дори до известно време вярвах и в теб, но явно съм се заблуждавала. Изобщо не си себе си и това изобщо не ми харесва, но нямам думата, след като реши, че не желаеш да съм никаква част от живота ти.
Та, започвам отначало да подреждам. И някак си вече не ме е грижа как точно ще подредя нещата. Просто ги поставям на посоки докато изграждам новият образ в моя малък свят. Всъщност доста от героите са само чернови. Досега не съм искала да ги правя истински, защото ще се привържа прекалено много към тях и ще изгубя съвсем връзката с реалността. Вече няма значение, след като явно във въпросната реалност създавам нереални герои. Та, ще опитам отново да пиша и да създавам образи и да довърша всичко започнато.
Относно новата ми мания - също ще се наложи да положа доста усилия, но пък със сигурност ще е забавно. Каква е тя ли - ах, не мога да не се похваля. Занимавам се с хип-хоп танци от известно време и вярвайте ми, не ме бива почти изобщо, но пък искрено се забавлявам на (почти) всяка тренировка и се надявам някой ден да бъда достатъчно добра.
В един перфектен свят думичката достатъчно би значела нещо съвсем друго, но в моя си е просто израз на едно обещание, което все още помня и се старая да спазвам. Все пак кой друг ще повярва в мен, когато дори аз не вярвам в себе си.


Отклонявам се от темата, а дори не зная каква е тя. Просто имах нужда да понапиша нещо, без никаква идея какво точно. Продължавам да се боря и да преоткривам смисъла в доста неща, както и да виждам за колко много неща съм грешала. Дано поне тези грешки ме научат на нещо. Когато реша, че мога да наричам нещата със собствените им имена вероятно ще обясня какво точно съм имала впредвид, но засега светът ми все още си е с главата надолу и аз съм точно като него.
Просто все още вярвам противно на всяка логика и това вероятно е един от малкото пъти, в които ще го кажа. Повярвай и ти.

photo by sadik 18

3 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Не те знам ти в какво точно вярваш, не вярваш, искаш или не.. Аз, скъпа моя Шоколадова Принцесо, вярвам в теб и винаги ще вярвам! <333

diandra каза...

Много истинско! Браво!

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Благодаря ти, сладка моя. И аз винаги ще вярвам в теб. Повярвай си и ти и се завърни в блогчето си, че страшно ми липсваш. <3

Благодаря, diandra ;]