13 април, 2010

Мечти и мечтатели

Имам неприятното усещане, че съм си губила времето да преследвам чужди мечти. Обожавам да ходя на тренировка и да не мисля за нищо друго освен за това какво движение следва, но някак нещо липсва. И има дни, в които се заричам, че ще се откажа. А друг път си повтарям, че не съм от тези, които лесно се отказват лесно от нещата, само заради няколко лоши дни. И все пак нещо не е както трябва. Може би трябва да се превърна в обсебена от себе си кукличка, за да не се ядосвам за глупости, но някак си не мога все да гледам огледалото. И просто няма да съм аз, ако не забелязвам нещата.
Както казва майка ми: "Времето ще покаже."
Иначе като цяло продължавам да съм щастлива. Няма ги усложнените ситуации и многото разговори, в които се правим, че се слушаме. Дните ми минават в шеги и контролни. ^^


Опитвам се да се отдам изцяло на новата си идея и да пиша, но не успявам. Не зная дали при всички е така, но има моменти, в които мога да стоя пред белия лист и да имам много за казване, а да не мога да напиша дори думичка. Друг път нещо сякаш ме връхлита и думите сами се подреждат в ума ми и след това върху белият лист и после следващия. Дори понякога, когато чета старите си неща се чудя наистина ли аз съм ги писала.
Чудничко се справям - започнах да пиша книга, стигнах до 15-тата страница и не мога да продължа, а началото наистина е вдъхновяващо (пристрастна съм). Сега се захванах със още една, но нищо не мога да и свържа, а идеята пак си я бива и не прилича на нищо, което съм чела досега. Стискайте ми палци да успея да завърша нещо. Признавам си, това ми е мечта - да напиша книга. Но не каква да е, а такава, в която всеки ще открива по нещичко за себе си в думите ми. Братовчед ми всеки път се шегува, че с това колко известна ще стана ако напиша книга. Ех, голям мечтател си е, затова си го обичам, но не му го казвайте. ^^
Време за сън, до скоро! ;]

photo by C4M30

Няма коментари: