24 май, 2010

Вдъхновена

Ще бъда послушна ученичка, както досега. Ще дам всичко от себе си да се науча да мечтая като теб, да гледам на света през твоите розови очила и дори да повярвам на всяка твоя дума. По дяволите, чувствам се несломима, свободна, жизнена, вдъхновена... Иска ми се да направя всичко. И зная, че чувството на недосегаемост ще изчезне, но въпреки това държа да го кажа - имам вдъхновението, нужно ми да живея.
Невероятно е да можеш с трезвен поглед да погледнеш към реалността без погледа ти да е замъглен от мечтите и сънищата. И онова, което виждам е красиво, поне в пределите на моя малък свят.
Простичко казано, готова съм, независимо какво ме очаква зад ъгъла. Ще се боря докрай и няма да се предам. И може би дори съм готова света ми отново да бъде преобърнат, но нека не бързам с това. Ще се случи рано или късно.
Ах, както обичам да казвам в такива моменти - искам си приказката и затова ще си я напиша сама! Стискайте ми палци и бъдете част от нея.

photo by WakeupNaked

3 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

За мен ще бъде огромно удоволствие да съм част от твоята приказка. <3

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Някак си вече си част от нея, моя шоколадова сестричке. <3

The Goddess каза...

Много добре казано "искам си приказката и сама ще я напиша"!!! Обичам, когато виждам силни, вярващи и можещи хора {}{}