24 юни, 2010

Off, instead of On

~ My heard has an Off button. And it's not gonna be On for you.


Достигнах до извода, че съм си изключила сърцето. Метафорично казано... Пък понякога и буквално. За сметка на това ума ми препуска с хиляди километри в час и при него такова копче не съществува. И всеки ден ми идва някоя нова щура и глупава идея точно в мой стил, която да ми обърка всякаква ориентация сред всичко наоколо и да ме остави насред водовъртежа да се оправям сама.
Ениуей, спи ми се, а утре пак ще ме изпитват и страшно много ми се иска да имаше копче за спиране на времето.
Та, засега съм си изключила сърцето за когото и да било. Надявам се да са успели да ми повредят копчето за включване, защото както казах знам какво искам. И то не е просто някаква любов с някое момче, просто за момента. Искам да е диво и истинско, понякога влудяващо, друг път като глътка свеж въздух след дълъг ден. Искам някого, на когото не му е все едно, че любимия ми цвят е лилаво и не смята детските ми изблици за глупост. Толкова ли е много?
photo by ~overclouded

2 коментара:

The Goddess каза...

Нека копчето ти да го включи някой принц :] Но помни понякога е по-добре да си сама и да имаш контрол над живота си без да включваш други в плановете.

Terresa Martinez каза...

Това имах предвид, че обичам да имам контрол над нещата. Да видим кой ще поправи копчето за включване. ^^