06 юни, 2010

Remember me

Успях да изгледам филма "Не ме забравяй" вчера, но не бях в настроение за каквото и да е. Ениуей, този филм ме остави без думи. Не можех нито да се разплача както трябва накрая, нито да говоря - просто исках да го гледам отново и отново, докато науча репликите до една на изуст. Та, мисля че си заслучава да му се отделят два часа и Ви пожелавам да му се радвате, както аз. И не харесах филма, само заради Робърт Патинсън, въпреки че ми беше любопитно да го видя извън ролята на Едуард. Ролята на Тайлър адски му отива! ;]

I can't help it... See what I mean.



~~~
Tyler: If you could hear me, I would say that our finger prints don't fade from the lives we've touched.
~~~
Tyler: [tries to kiss her, but is denied]
Ally: Not tonight. Not never, but just not tonight.
Tyler: So, dessert first in case of asteroids, yes. But kissing a guy you seem at least somewhat attracted to before riding off into the unknown New York night alongside a panda you've only just met, no?
Ally: [kisses him] You're weird.
Tyler: I know.
~~~
Tyler: Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it. Because nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says you're nowhere near ready, but the other half says: make her yours forever.
~~~
Tyler: You once told me, our fingerprints don't fade from the lives we touch. Is that true for everybody, or is it just poetic bullshit?
~~~
Enjoy!

4 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Леле.. телепатия или какво е не знам, но и аз свалих точно този филм вчера и ми предстои да го гледам. Все пак реших да си спестя цитатите, които споделяш тук, защото искам да са изненада... <3

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Нали знаеш, че гениалните умове мислят еднакво. <3 Мен именно първия цитат ми привлече вниманието и заради него реших, че филма ще ми е от любимите. И познах.
Пожелавам ти приятно гледане! <333

Dreamer каза...

Ауу ... отдавна не съм гледала толкова хубав филм. Чак се разплаках накрая. Уникален е. Благодаря ти, че го сподели. Иначе надали бих си го изтеглила :))

NaturaL ♥ DisasteR каза...

Радвам се, че ти е харесал! Наистина е уникален. (мечки)