21 юли, 2010

Пожелай ми

Тази нощ погледни нагоре към небето и търси за мене падаща звезда. Пожелай ми да обичам, както обичах теб... Пожелай ми да не вярвам в илюзиите си, а да ги сбъдвам. Пожелай ми не мечти, а реалността, каквато си я направя. Пожелай ми...
Но това е друга история за някой друг ден. Днес не искам да ми пожелаваш нищичко, защото нямам право да те моля за това. Днес няма да търся падащи звезди, както правех преди с теб, а ще си пожелая на онази красива звездичка, която свети точно към мен в четири сутринта. Ще си пожелавам безспир, докато най-сетне не осъзная грешката си. Мога да си пожелавам колкото искам, но докато не се боря за всяка една мечта и не я уловя най-сетне с върха на пръстите си, то моите желания никога няма да ме направят щастлива. И бих могла да стоя тук и да повтарям като глупачка, че съм те обичала, но каква полза, след като е в минало време. Нямам намерение да се връщам там, където бях. Прекалено трудно би било да оставя тези мигове отново да се изплъзнат от мен. Вместо това ще се усмихвам заради миналото и ще продължавам напред с надеждата, че някой ден ще си струва наистина да се боря за някого.

5 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Ще си струва, Шоколадова приятелко. Знам го. ^^

Susan Death каза...

ти си толкова магически права.. думите ти винаги са ме карали да се замислям.. продължавай напред, за да мога и аз да го правя... :)

Terresa Martinez каза...

Дано да си права, my chocolate sis <3
Susan, благодаря за хубавите думи. Ще опитам да не те разочаровам. <3

The Goddess каза...

Защо, по дяволите, винаги търсим вината в себе си и все ние сме виновни? Нещата понякога се случват без да можем да ги спрем... (btw, аз понякога обичам да ме боли - странна работа, нали!)
Всяко зло за добро, нали знаеш?

Terresa Martinez каза...

Търсим вината в себе си, защото сме изградили идеализиран образ на дадения човек. И очакваме той да отговаря на този идеал, забравяйки, че той е просто човек като теб и мен.
Още нещо, има причина да боли и напомня, че все още има за какво да се бориш. ;]