27 юли, 2010

Размишления

Мисля си, че трябва да кажа нещо, а не зная какво точно е то. Нека бъде хаотично. Зачеркни ме от списъка си с желаещи да участват в играта на думи. Не и този път. Научих си урока - щом веднъж не е било приказка, значи едва ли втория път ще стане, а за трети няма смисъл да говорим, защото спомените ми с теб са напъхани в кутия.
Да си призная, засега писането ми е потръгнало, но ме е страх пак да не изчезне. А и все се питам дали е достатъчно добре намисано, дали някой би го харесал. На мен си ми харесва много, разбира се! Ениуей, още доста работа имам да свърша и трябва да е до края на лятото, че после никакъв шанс да допиша ни книга, ни нищичко.
Споменах ли, че обичам Бургас. Втора седмица съм тук и далеч от всички неща, които биха могли да ме разсейват, мога спокойно да пиша и да измислям всеки един детайл, всяка една реплика... Чувството е несравнимо! Освен това обожавам морето. Адски много го обожавам.
Имам си и нова мания - сериал на име Felicity. На моменти ми доскучава, но като цяло е добър и смятам да изгледам всичките четири сезона.
Съвсем скоро смятам да си направя списък. От онези важните, които да направляват живота ми. Не казвам, че ще го спазвам, но поне ще имам доказателства, че някога съм мислела за бъдещето си. Имам доста интересни идеи и разсъждения, но те са за някоя друга вечер.
Сънищата са странно нещо. Това май не бях го казвала или поне не помня. Но наистина са странни. Няма да изпадам в подробности, но да кажем, че вече втора сутрин се събуждам с желанието да си остана в съня, въпреки че последният имаше тъжен край. Ако ми се отдаде възможност ще опитам да го опиша качествено, така че да разберете какво имам предвид, но сега съм на друга вълна и няма смисъл да започвам. Само ще си разваля идеята и ще превърна хубавия сън в не чак толкова хубаво четиво.
Имах нужда от промяна и си смених изгледа и някои други неща по профила. Не знам дали ще останат така, но все пак си е промяна. Да живее настоящето!

Love is just a chemical creation... lqlqlq

Няма коментари: