31 юли, 2010

Just sayin

"One day you're gonna want that girl: the girl that wasn't perfect but tried to be perfect for you. The girl that believed the scraps of you she was given were worth it because something was better than nothing. That girl who wanted nothing more than to be there for you and love you the way she knows she only could. The girl who sees your flaws but values them as much as your strengths. That girl who still can't bring herself to hate you, even though sometimes you probably deserve it. That girl who saw past your pretty face and treasured parts of you that no one else had ever appreciated. The girl who realizes she may never have your heart but will carry the image of you in hers forever. The girl that sees this and still loves you. The girl that should have you, but doesn't. Even though she deserves it."

p.s. Случайно намерен цитат, който ме накара да се замисля за някои неща. Дори не знам от къде точно е, но дано ви хареса.

4 коментара:

~ * Little Wonder * ~ каза...

Аз просто... ъъъ... не знам. Това ме закопа на километри под земята. ;/ Защо това момиче винаги ще съм аз? ...

Teddie каза...

Не само, че She is Me...А е и толкова сърцезаблъскващо, че ме убива...

Aleanora Valentine каза...

She is Me, too. ;/
Колкото и тъжни мисли и спомени да ми навява това, гласчето на оптимизма продължава да ми повтаря, че някой ден ще срещна онзи, зарадо когото всички други от миналото ще са си стрували да бъдат обичани и изчезващи.
И той никога отново няма да ме остави да бъда това момиче.
Гушвам ви и двете.

~ * Little Wonder * ~ каза...

Той е някъде там и може би също търси път към нас.
О Боже... колко силно ми се иска да е така.
И аз ви прегръщам силно. ^^