11 август, 2010

Confused

I miss you too, but it doesn't change anything, does it. So why are you saying this?

Ще ми се да можех да накарам света около мен да изчезне поне за малко. Докато бях в Бургас всичко ми се струваше толкова далечно. Можех да дишам и да пиша спокойно, без да проверявам дали си тук или не на всеки няколко минути.
Опитвам се да не се връщам към онази вечер, когато каза, че ти липсвам. Но знаеш ли колко пъти си ми липсвал ти? Иска ми се да мога да приема нещата каквито са, но за целта може би трябва да престанеш да казваш подобни неща. Защото само от това да си те представя с някой друг ми се плаче, макар да знам, че не си мой, за да те загубя. Но беше...
Това лято си е моето. Само за мен и за моето писане. За моите Алиенора, Кристофър и Ейдън. А не за теб, мен, звездите и как й беше името. Затова, моля те спри да ми напомняш какво е било. Не искам да си спомням и да се изгубвам в миналото.
Заради такива като теб ми трябва копче за изключване. Не те разбирам. И ми се иска да можех да надникна в ума ти. Правиш едно, а казваш друго и е страшно объркващо. А когато съм объркана вярвам на онова, което аз си искам. А не бива.
Както и да е. Трябваше някъде да помрънкам и да се опитам да си подредя мислите. Нямаше много ефект, но утре повече.

5 коментара:

Millita каза...

колко познато звучи ... тази вечер явно е била гадна не само за мен. знам, че трудно ще мине, но ще мине!! поне в това трябва да сме сигурни ... (гуш)

Aleanora Valentine каза...

То всъщност май на вечерта нищо й нямаше, ами просто аз приемам нещата не както трябва. Дано да мине, макар че не съм сигурна, че искам да ми минава, И имам чувството, че това все едно вече се е случвало. Звуча като миналото лято. пф ;)

~ * Little Wonder * ~ каза...

И аз си бях казала, че това лято ще бъде посветено на други, не на Него. Това лято трябваше да е по-хубаво и по-добро, но... Това лято отново пренадлежи на Него - уж пак ще забравям, но сякаш съм ужасена от тази идея.
Но нека наистина да мине. Това май първо сърцето трябва да го проумее най-накрая. ^^ *гуш*
Тук съм, Шоколадова принцесо и ще се справим.

Svetla каза...

Милата, съчувствам ти. Времето ще подреди нещата. Всеки има такива периоди. Един съвет, ако позволиш: не бягай, ако не си тотално разочарована; Остави всичко да се случва, както е предопределено; Едва тогава ще можеш да вземеш категорично решение. Нека всичко се изчерпи, тогава няма болка.

Aleanora Valentine каза...

Плами, това лято е свързано с едно друго лято и става едно такова объркано. Не ми се мисли, да става каквото си ще, пък ще му мисля после. (гушш)
Мерси за съвета, Светла. Опитвам се това да правя и чакам да дойде деня, в който ще знам какво точно трябва да бъде.
<3