13 август, 2010

Time to crash into the sun

Време е за нещо ново. Или за ново начало, не съм решила още как точно ще му викам.
Запознах с преподреждане на стаята си и напредвам бавно и славно. Някои неща влизат в кутията със спомени, други към коша, а трети някъде скрити за следващото подреждане. Преглеждам старите снимки и оставям място за новите.
Май с хип-хоп танците бях до тук. И то не защото не ми харесва. Харесва ми, но след всяка тренировка настроението ми му е нужен спасителен пояс за да не потъне на дъното на океана. Така че е време да се оттърва от това ми занимание, за да оставя повече време за писането на книжката.
Освен това май ми стана ясно към кои неща ще го оставя - към старите. Простичко е - няма да си получа приказката и няма смисъл да се опитвам. И все пак трябва да му благодаря някой ден за онова прекрасно лято и невероятните спомени. Хубаво е да поглеждам назад с усмивка.
Напред към новото и неизвестното. Тази учебна година трябва да си измисля онзи хубавия план, който вероятно няма да изпълня, но все пак не всяка година съм единайсти клас и мисля, че сега му е времето за нови неща и грешки и веселие и какво ли още не.

Няма коментари: