04 септември, 2010

Flip-flap theory

In every girls life, there's a boy she'll never forget and a summer where it all began.

Бих могла да ти върна вярата. Дори бих могла да ти помогна да откриеш обратния път към себе си. А си тук, само за да си отидеш отново. Глупаво, нали?
Липсвам ли ти, докато търсиш себе си? Само ми кажи и ще ти помогна да се върнеш пак при мен. Зная, грешно е. Но някои грешки си струват да бъдат повторени. Колкото повече мисля за това, толкова повече се убеждавам в думите си. Това е моето незабравимо лято и зная с какво точно искам да го запомня. Нужна ми е само малко помощ, но по-добре от теб зная, че няма да ми позволиш да сгреша отново. Какво пък, нищо ново.
Знаеш ли, че си имам цвете, което никога не увяхва. Дори ми се усмихва всяка сутрин, когато се събуждам. То ще ми напомня на лятото, когато ми липсва. И може би дори на теб.

1 коментар:

lilia каза...

Моля се мечтите ми да се сбъднат.Не искам трудностите да ме спрат