01 септември, 2010

It sucks

The worst thing in the world
is thinkin' that you had a chance, when you actually never had one.

Случва ми се всеки път. Решавам, че нещо може да стане и давам всичко от себе си. И се надявам, че рано или късно някой ще забележи усилията ми. А всъщност все нещо не е както трябва и никога не е правилно. Всеки път повтарям, че няма да допускам същата грешка отново и все пак се случва. Няма смисъл да обяснявам за какво конкретно говоря, тъй като съм го зачеркнала от заниманията си, но знам колко много бях вложила в това и... е гадно.

4 коментара:

Millita каза...

Винаги имаме шанс! Не си позволявай да мислиш противното! И всички гадости, които ни се случват само ни правят по-силни. В един момент спира да ти пука .. и ако точно тогава продължиш да даваш всичко от себе си, повярвай ми, ще ти се върне 2но! Но нито за миг не трябва да спираш да се бориш за нещата, които искаш ... и не го прави заради резултата .. прави го заради себе си, заради самото изживяване, което те отвежда до там. Тогава дори и да не се получи пак ще си е заслужавало. (гуш)

Мечтателка каза...

Не се отказвам лесно, но когато нещото (в случая имах предвид хип-хоп тренировките) просто спряха да ми бъдат забавни и приятни. И нямаше смисъл да ходя, само за да си развалям настроението. Иначе си права - всяко едно гадно нещо ни прави по-силни. (гушшшшш) <3

Millita каза...

ама това е много хубаво, че са ти станали гадни!:Д спираш ги и намираш нови емоции някъде другаде :)) нали знаеш - като една врата се затвори - друга се отваря ... а сега имаш такъв огромен избор! :)) новите начала винаги са прекрасни! :)

Мечтателка каза...

Дано да е така. Мечкиии ! <3