22 октомври, 2010

Нови идеи за продължението ^^

Стоя си аз и си размишлявам. Тъкмо си изгледах втория сериал и няколко стари недописани разговори на Алиенора и Ейдън ми се появиха в главата. И после последваха нови. Вълна от идеи, думи, чувства. И както бях само с началото на втората книга, достигнах до края й, измислих почти всичко от главното действие и дори заглавието. Няма да го издавам сега, за да не ми открадне някой идеята, но вече нямам търпение да допиша първата, само за да започна втората. Малко ще е по-мрачна и мистериозна. Поне така ми се иска, но ще видим как ще потръгне, когато я започна. Трябваше да се похваля, че за пореден път имах един от тези адските моменти, когато както нищичко не ми идва на ум, така малко след това се случва магията и всичко ми минава като на лента пред погледа. Сега трябва само да ми остане повече време и вдъхновение за писане и всичко ще е наред. Стискайте палци и ми пожелайте вдъхновение и за напред. c(:

5 коментара:

Teddie каза...

Сърцето ми се самостиска, пожелавайки ти много вдъхновение...
Палците са безчувствени...сърцето не :P

Мечтателка каза...

Обичам те, нали знаеш <3

~ * Little Wonder * ~ каза...

Давай, Шоколадова принцесо. Не се предавай. <333 Нека вдъхновението бъде с теб. ;д <3 Обичам те.

~ * Little Wonder * ~ каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Мечтателка каза...

Пламиииии <3<3 Обичам те, пък! :)