25 октомври, 2010

Wanna live, but don't have the time

Има един единствен ден в годината, когато мога да бъда която или каквото си поискам. И някак ми се иска да вярвам, че поне за миг... Бих могла да бъда твоето момиче. Стига само да пожелаеш... <3 style="">


Няма подтекстове, нито послания към когото и да било. Просто имам проблясъци и разни идеи. Тази година си е само моя и няма да я деля с никого повече. И да, за Хелоуин говорех. И за онзи "неслучил се" час... Идеята да направиш нещо, което всъщност все едно никога не си правил след това ми се струва някак примамлива. И вдъхновяваща.
Искам да си открадна време, а вместо това все повече закъснявам. Нямам представа за къде съм се разбързала, но колкото повече бързам, толкова повече оставам на едно място. Вместо да пиша, трябваше да уча за контролната по математика, на която и без това ще изкарам двойка и после майка ми ще ме убие. Или по-лошо, няма да ме пусне да отида на толкова важния Хелоуин. А някак си всички тези празници преди бяха за някого другиго. Този си е за мен!
Не можеше ли всички яки идеи за писане да се появяват през лятото, когато си нямам занимание, а трябва точно сега да ми се струпват. Имам да кажа страшно много, а оставам без думи, тъй като трябва да бъда някъде и да правя нещо... При това безсмислено. Все едно ще ми потрябва някога да зная как се решават геометрична и аритметична прогресия, но както и да е. Не му е време за мрънкане, а за учене. Ще мрънкам, като си получа двойката. :) Рано е за пожелания, но все пак... Хелоуин е не само за мен, в онзи смисъл на думите. Направете си го както пожелаете, маскирайте се по най-страхотния начин и после ще споделяме спомени и снимки както само ние си знаем. <3>

2 коментара:

Лилия каза...

Разбира се че искам дасподеля с теб твоя ден.Каквото обичаш и искаш сподели, за да го преживеем заедно.Аз досега не съм била на такъв празник.Не съм се маскирала...

Мечтателка каза...

Маскирай се и го отпразнувай. Невероятна е емоцията и изобщо самият празник е един такъв особено хубав ^^