30 ноември, 2010

Goodbye November, don't come back!

Денят ми беше ужасен. Всъщност, целият ноември бе такъв, но вече е към края си, а аз все още имам сили за битка. Съдбата умее да ми се подиграва, но го е правила хиляди пъти и вече не ми прави особено впечатление. Имам какво да доказвам, имам невероятни приятели, без които вероятно сега щях да съм изгубена и нямам ни най-малкото намерение да се откажа от каквото и да било. Няма да бягам и да се крия, нито ще си правя труда да давам обяснения на някого за действията си. Защото онези, които го заслужават не биха се осъмнили в мен, а останалите могат да си гледат работата.
Моят свят си се върти около мен, макар доста хора да си мислят друго. Сега повече от всичко имам желанието да посветя времето си на моята книга, а да се надяваме че скоро ще имам повече време за това.
Та, трябва само да продължавам да вярвам и да си правя всичко както знам че мога. Останалото, надявам се, ще се подреди само.

3 коментара:

Замечтаният любовник каза...

Ноември наистина не ми беше любимият месец след това, което стана... :(

Мечтателка каза...

Декември трябва да е по-добре, за да си изпратим 2010 с хубаво. :)

Замечтаният любовник каза...

Надявам се да си права! :)