13 декември, 2010

No love for Marti anymore. She had enough!

I don't want a fairytale anymore.
After all who can love me more than... ME.


Нямам думички, но тези горе са достатъчни. Света ми вече няма нужда от разхвърляне, сърцето ми е достатъчно повредено и ми стига само да си измислям приказки. Напред към бъдещето, а любовта да върви по дяволите (ако изобщо я има, в което не съм толкова сигурна)!
Всъщност има я... Усещала съм как спира дъха ми... Но не се чувствам способна да я изпитам отново. Нямам силите да се боря и да се надявам. Твърде много позволявах на всеки да прави каквото си пожелае с мен, но вече няма!

5 коментара:

* The heart's whisper.... * каза...

Принцесо, знаеш, че съм тук, нали? Каквото и да става съм тук.

Лилия каза...

Аз никога не се отказвам от любовта която имам.Готова съм на невъзможни неща.Нито съм умряла, нито ще си дам така с лека ръка някой да ми убие чувствата.Боря се и ще продължа.През времето ще прекарам всичко което нося в сърцето и душата си и ще се опитам да го запазя свежо и недокосвано от лошото и пошлото.

Millita каза...

Любовта винаги ще е там. Вътре в теб. И ако някой я заслужава няма да ти е никак трудно да я споделиш с него. Но няма смисъл да я даваш на някой, който не ти отвръща със същото. В живота има толкова много красиви неща, толкова моменти, които могат да те направят щастлива. Търси ги.. стремми се към тях, защото всичко е пред теб .. а един ден, когато най-малко оачкваш ще се появи онзи, който ще ти покаже защо със всички останали не се е получило :))

Замечтаният любовник каза...

Хей, любовта я има винаги! Тя е прекрасна, тя е навсякъде, това, че заради един кретен цялото ти сърце е повредено не означава, че няма някой по-свестен от него, нали? Аз съм с теб винаги, ти си ми давала толкова умни съвети, нека се помъча и аз! Сложи си розовите очила, ако си ги изгубила ти подарявам моите, но никога не си мисли, че следващото момче няма да означава повече от предходното! Мечки и смело напред!

Мечтателка каза...

Знам, Плами. Каквото и да става те обичам! <3

Мили, знам че ще дойде онзи ден, когато всичките глупости ще са без значение, но се надявам да не прогоня онзи някой, за когото ще си струва да се боря, просто защото досега не се е получавало.

Правилно! Не бива заради един кретен да спра да обичам, макар че не е само един. И все пак, благодаря ти, че си с мен. Розовите очила ги слагам ей сега и забравям за всякакъв вид мрачни постове. Ще чакам да се появи следващото момче, с надеждата да не ме разочарова. Стискай палци само!

Убийствена доза мечки и благодаря, че ви има! ^^