04 януари, 2011

18 and crazy xD

Най-адския 4-ти януари евър! Новолунието, затъмнението, пожеланията, приятелите, телефонния разговор в 1 през нощта, който предизвика няколко сълзи на щастие....
По дяволите, къде съм била досега? Как можах да забравя, че само ти можеш да предизвикваш подобни нелогични чувства в мен? Адското е и винаги ще бъде, защото никога не го изживяхме докрай, а щеше да е хубаво.
И не, него не го харесвам и нямам намерение да го правя. Просто исках да надникна в онова предполагаемо бъдеще и видях достатъчно.
Винаги ще има утре, нали? Винаги нещо друго ще е по-важно и това утре няма никога да стане днес. Но нямам нужда да дишаш заради мен, нито да ме спасяваш. Дори вече не боли да виждам безразличието ти и съм по-жива от всякога. Трябва ми само мъничко вдъхновение, за да не мисля за всичко споменато по-горе.
И се чудя дали помниш, че днес е моя специален ден? Никога няма да узнаеш, нито ще те видя отново. Поне се надявам.
Марти е на 18. Не е за вярване, но наистина е пълнолетна. Лош нов навик да говоря за себе си в трето лице. Майка ми пожела снощи в полунощ да бъда щастлива, а аз отвърнах: "Ами ако вече съм?" Истина е, щастлива съм и няма да позволя на никого да промени това. От днес никой няма повече да променя света ми, нито да открадва каквото е останало от сърцето ми. Марти е по-силна от емоциите и чувствата си, трябва да се е научила да не им се дава, за цели 18 години.

Интересното беше, че днес ме попитаха имала ли съм дълга и значима връзка. Отговорът ми беше, че съм имала не дълга, но значима. Такава, която си струва да се помни. И не беше неизживяна, нито измислена. От там се сетих за доста неща, които мога да кажа. По дяволите, имам твърде много идеи за вдъхновение, а ми се спи и ще ги изгубя някъде по пътя. Искам си ваканцията, за да мога да пиша на спокойствие. Поне започнах с редактирането на книгата.
Забравих да кажа, че никой не може да ме спре. Чувствам се като супергерой, без свръхспособностите си, ако не броим писането. Ако го броим, то всички да внимават, имам най-ценното си оръжие! :)

p.s. Не помня от кога не съм слагала толкова много етикети на една публикация, lol. ^^

1 коментар:

Teddie каза...

Taкава те искам! Такава ти отива :) Щастлива ти стои неустоимо :))