01 януари, 2011

2011 .. ля ля ля

Честита нова 2011 година!
Моята започна с чаша лилава напитка в ръка (смесен син на цвят ликьор с червен сироп и мъничко водка). Гледах адската заря, поздравихме се със семейството ми и после започна писането на съобщения и опитите да се свържа с всички, на които исках да честитя годината. И първия, който ми се обади беше той. Не, не съм споменавала досега нищичко, но ще отделя време и за това. Просто... Тези 42 секунди бяха част от адското начало на новата година. Още не съм си написала желанията, нито съм си довършила книгата, но именно това смятам да направя, ако не ми се доспи.
Дано сте си изкарали толкова готино, колкото мен. Пожелавам ви най-хубавата, незабравима, мечтана, влюбена 2011 година. Обичайте и бъдете обичани. Моя милост заявява, че тази година ще си я направи незабравила и прекрасна, стискайте ми палци само! :)

5 коментара:

Лилия каза...

Стискам ги и дано се сбъднат мечтите .Дано....

Ноември каза...

Дано да си много щастлива, жива, здрава и всичко останало, което хората си пожелават. Дано да имаш само сбъднати мечти. Дано цялата година да ти е толкова прекрасна, колкото и посрещането й. Дано той да ти се обади още хиляди пъти. :)

Teddie каза...

Честита Нова година, мъниче. Дано новата година ти донесе големи успехи, адската муза, много, адски много любов... безброй приятни изненади...като това телефонно обаждане :)
Ти го заслужаваш!

Мечтателка каза...

Адски много благодаря за страхотните пожелания! Дано сте посрещнали годината толкова приятно като мен и цяла година да се радвате на хубави мигове с любими хора! Гушшш!

Замечтаният любовник каза...

Мерси за пожеланията, да ти се връщат тъпкано! :)