11 януари, 2011

Нека е зелено днес

Да, днес искам да се справиш добре, бяха думите му. А както каза Мушето ми как, като е до мен? Добър въпрос, наистина. И някак си ми е толкова лесно да говоря с него. Не съм сигурна, че го знае, нито дали не се държи така с всички, но ми харесва да си вярвам, нали знаете?
Цветът днес беше зелено, при това хубаво. Липсваше малко синьото, но поне бяхме двойка затворници на раета (аз си знам какво имам предвид, да) и ми харесва да съм толкова близо, да усещам, че стои до мен. Марти трябва да си напомни, че дишането е важно, а разсейването не е полезно. Но й е толкова забавно да си говорят тихичко, така че само той да чува думите й и да се усмихва глупаво, и да се закача. Иска още подобни дни, цяла ударна доза, от която да забрави къде се намира. Чакайте, къде съм?


Иначе реалността напредва към мен. Не ми остава време за великото редактиране, защото пак ни засипват с контролни. Освен това изпита ми за курмуването наближава твърде бързо, май ще е другата седмица. И започвам да се страхувам, че ще взема пак да се объркам като днес и вместо наляво, да завия надясно. Знам, кой прави подобна тъпа грешка? Е, който си няма какво да го разсейва, предполагам. Забравих да спомена, че хареса моето лилаво. А и не аз настоявах да започнем с яките разговори. Не, че имах против, но някак си ми беше адски яко, че той започна първи. И знам коя е песента. Започва от втората минута.



П.П. Обещавам ако зависи от мен да не "изневерявам", както каза. И другия път да е синьо и зелено, за по-интересно.

4 коментара:

Teddie каза...

Звучиш объркано, сладко влюбена :) Харесваш ми такава!
И не забравяй да дишаш! Сложи си една ластичка на ръката и я опъвай всеки път, като забравиш да дишаш...Това помага! Каза ми го веднъж едно много специално момиче...! :)

`Ем каза...

Звуча твърде глупаво, дори за себе си, ако трябва да съм честна, но адски си ми харесва. Това с ластичката всъщност е добра идея, но го използвам само когато не ми харесва да си забравям да дишам, а сега ми харесва, дори много. <3 Мечки, Теди!

Teddie каза...

Очаквам да продължиш дъгата от цветове:)))

`Ем каза...

Ох, и аз. А ако знаеш откъде тръгна това с цветовете и докъде стигна днес, доста ще ми се посмееш. Намека е уникален с тея цветове. :D