20 януари, 2011

Избрах си моето синьо

"Внезапно си спомних за онези филми, в които бащата казва на дъщеря си, че никой няма да я обича повече от него на света, независимо колко далеч ще отиде. Казва й, че тя е неговото малко момиченце и винаги ще има каквото пожелае. Моят баща не е от тях. Той винаги ми казва, че съм боец. Напомня ми, че никога не бива да се предавам и онова, което искам е точно на крачка от мен. Трябва само да протегна ръка и ще го имам. Никога до този миг не разбирах думите му. Мечтите ми бяха твърде далечни и дори понякога не можех да ги видя в далечината. Ето, че стоях само на дъх разстояние от Джейми и усещах тихото биене на сърцето му, осъзнавайки че вече имам в ръцете си онова, което искам. Баща ми беше прав, то е било само на крачка разстояние, а аз я направих. Направих своя избор и ще се боря за него, защото не съм малкото момиченце на татко. Аз съм боец и никога не получавам нищо на готово, затова живея за всяка следваща битка, която ще ме направи по-силна и решителна.
-В това си права. – съгласи се Джейми, долавяйки мислите ми. Усетих как ме притиска към себе си, сякаш никога отново нямаше да бъдем далеч един от друг. И можех да остана завинаги до него, слушайки тихото биене на сърцето му."



Това премина през ума ми, докато тази сутрин се приготвях да изляза от вкъщи. Една малка част от онова, което ми е в главата, свързано с Тери и Джейми.
Взех си изпита по кормуване, макар до последно да си мислех, че няма да го взема. И си избрах него. Буквално и както още може да се разбере, защото бяхме четирима и трябваше да се разделим по двама, та аз си избрах него. И той беше в синьо и отново ми подсказваше преди началото на изпита. Дори заяви, че мога аз да й покажа как се кара на колежката. Избрах си той да е моето синьо, макар да знам, че не съм неговото. И нито за секунда няма да съжаля за това, защото през цялото време знаех, че той иска да се справя и го направих. Минахме през онова гадното кръгово, на което бях объркала преди и той ми беше показал и обяснил как се прави, и го направих както трябва, спомняйки си думите му. Зная как звуча, но липсата на сън ми се отразява някак неправилно. Сега е негов ред да избере мен, а не съм сигурна, че ще го направи. Но дори и да не съм неговото синьо, 2011 започна по адския начин и той беше най-важната част от това ново за мен начало.

Няма коментари: