31 януари, 2011

Дали?

Връщам се към началото, за да си припомня как съм достигнала дотук. Началото беше Хогуортс БГ, където преди прекарвах цял ден и не ми беше достатъчно. Обичах да пиша и да чета постовете на по-големите и талантливите деца (хах). Имаше една тема, която гледках с интерес, защото написаното от едно момче ме вдъхновяваше поне мъничко, но така и не написах сама отговори на онзи въпросник. Сега ще ги пусна тук и ще опитам да напиша нещо смислено.

Аз съм… мечтателка
Аз не съм… дори близо до перфектна
Винаги съм искал/а да бъда… достатъчно добра
Не бих могъл/могла да бъда… онази, която искат да съм
Когато мечтая означава,че… всичко е наред и съм себе си
Мълча,когато… ми е тъжно или не ми достигат думичките
Обичам да... пиша
Ненавиждам да… ми липсва вдъхновение
Ако имах неограничена власт щях да… забраня съшествуването на доста хора
Във времето за себе си предпочитам да… сбъдвам само моите си мечти
Загубвам спокойствие,когато… изгубвам контрол над всичко
Наслаждавам се на... тишината
Презирам... лицемерието
Обожавам… шоколад
Не ми достига… вдъхновение
Гневът е… стихия
Сълзите са… израз на болка
Любовта … не е за мен
Интелектът... създава
Глупостта... ме доведе до тук
Разумът... е необходимост
Търся... себе си
Открих… истинска приятелка
Откраднах… нечия илюзия
Загубих… вярата си
Всяка сутрин… си търся причина да се събудя
Всяка вечер… повтарям, че утрото ще е по-добро
Сънищата… са моето спасение
Липсата на вдъхновение...ме натоварва
Тишината...ме разтоварва
Вярвам в/на… себе си
Отричам... че искам да е тук
Музиката е… вечното спасение
Киното е… доза забавление с приятна компания
Интернет е… лекарството против всичко друго
Животът е… сложен и объркан
Желая... всичко да се оправи някак

Няма коментари: