06 януари, 2011

Blue, blue aaand Blue ^^

Твърде много синьо за един ден. Да, адското синьо отново. Как, по дяволите, да се съсредоточа, като поглеждам назад и виждам как ме следи с поглед. Облечен е в синьо и адски му отива, а аз нося същото и започвам да си представям колко добре би изглеждало всичко.
А имам да уча за контролното си по физика, вместо да пиша за онова синьо с химикалката и дрехите и онези под тях и... Хм... Напомнете ми да дишам. ;)
Продължавам да редактирам, пък ще уча после ^^

6 коментара:

Millita каза...

майната му на училището ... живеем веднъж! :D /мечкии/

Замечтаният любовник каза...

Подкрепям! ;) :D

`Ем каза...

И аз, с две ръце. А тоя уикенд ще се помни дълго май! (sun) ^^

Teddie каза...

Koлко мило и искрено!

Teddie каза...

Твърде много очаквам продължението и равитието :)))

`Ем каза...

И аз пък! Искам пак синьо! :)