18 януари, 2011

Crazy week

Марти се заема сериозно с издаването на книгата си. Току що прати съобщения на няколко издателства и очаква някой да й каже, че проявява интерес към издаването на книга на български автор, който досега не е писал книга. Звуча много оптимистично, знам.
Утре трябва да е адския ден, затова стискайте палци. Освен това имам желанието да си направя един малък експеримент, за да знам за себе си, че книгата би привлякла внимание, но той ще се проведе утре, мисля в страничката Chaotic Charm.
А относно моето синьо... Нямам търпение да го видя и да се уверя дали съм неговото синьо. И имах шанса да гледам "Разкази от бъчвата" в театъра снощи. Препоръчвам на всеки ако има възможност да го гледа. Актьорът Димитър Иванов е страшно талантлив и да си призная съм горда, че е учил в моята гимназия, преди да отиде в НАТФИЗ и да започне кариерата си.
Общо взето от тази седмица ми зависят толкова много неща и толкова ми липсва съня, че няма от това повече накъде. Утре ми е последния час по курмуване и в четвъртък ми е изпита и е много важно да не направя някоя глупава грешка и да ме скъсат, защото ще ми е тъпо. Ениуей, ще пиша пак скоро с новини или с мрънкане или просто с мои си размисли. :)

1 коментар:

Meemee. каза...

Пожелавам ти късмет ^^ Наистина се радвам когато се появяват такива млади и амбицирани бъдещи автори на книги. Дано я издадат! Успех! *и информирай какво става :)*