12 януари, 2011

Distracted

Правя си аз моето си нещо, и за малко се разсейвам, при което усещам как посяга с ръка към мен и си напомням, че трябва да дишам и да не се разсейвам. И да, синьо и зелено. Избрах си дата за издаването на книгата, макар че още ме чака доста за редактиране и връзка с издателства и още какво ли не. Няма значение, поне да имам стимул да побързвам, че иначе мързела и разсейващите мисли ще ми отнемат всичкото вдъхновение. А то е безкрайно тези дни - колкото по-малко неща се случват (сини и зелени), толкова повече ми се иска да се случват и започвам да си измислям разни неща и се побърквам. Благодарско на леля ми, че ме успокои за изпита за курмуването. Имах нужда от нещо такова, защото датата наближава и май ще едругата седмица и започвам да се шашкам, макар че той ще е с мен, така че страшно няма. Ако можеше и да се сети за хубавия си скайп нямаше да е лошо, но няма да се оплаквам прекалено много.

2 коментара:

Teddie каза...

Пожелавам ти едно лилаво изживяване... :)) Нещо съм на такава вълна :)
Коя е датата, ако не е тайна :)

`Ем каза...

И такова трябва да има. :)
Датата е 11-02-2011, но разбрах, че ще трябва повече от месец, докато книгата мине през издателство и се стигне до издаване, затова май ще трябва да си избера друга. ;]