08 март, 2011

Дали ?

Бъди приказен, както винаги. Изненадай ме, когато най-малко го очаквам. Всичко ми се струва толкова неправилно и безцветно, а теб те няма. И имам адски много за казване, а ми ги няма нито думичките, нито мислите.
Зная единствено, че точно в този миг, както и през останалите двадесет и четири часа искам да си с мен. Въпросът в скучая е какво точно искаш ти? И една натрапчива мисъл започва да ми тормози съзнанието, а не искам. Затова ще чакам... Да премине и после ще си напомня да дишам. Трябва само да мине седмицата и всичко ще си дойде на мястото.
Нали няма да е проблем да спреш да ми отнемаш съня? Не мога да си позволя да се разсейвам точно тази седмица. И без това в училище трудно се заслушвам в часовете, та почвам да се замислям ще завърша ли изобщо.
Искам "аз" и "ти" да бъде "нас" завинаги. Звуча някак глупаво, но... Дали и ти искаш същото или грешно съм разбрала думите ти?

Няма коментари: