05 май, 2011

Не искам

Реалността ме застига с бясна скорост. Или може би аз застигам нея. Все още не съм убедена кое от двете е по-вярно. За всеки случай държа нещата в свои ръце и нямам намерението да им позволя да ми се изплъзнат. Моето синьо явно никога не беше истински мое, а аз нямам нищо напротив отново да бъда ничия. Дори не изпитвам вина, но съм убедена, че тя ще ме задави в секундата, когато срещна пъстрите му очи върху моите. После ще си припомня всеки малък детайл, сълзи ще изпълнят очите ми, докато не си припомня, че не аз избягах, а той ми позволи да го сторя.
Думите ми са си мои, но зная добре какво следва. Ролята ми е твърде позната. Имам предвид онова съчетание от цветове, подобно на дъга, което някак си образува нежна светлина. Виждала съм я в тъмните му игриви очи, когато погледне към мен и почти мога да отгатна какво минава през ума му. Нощите ми не минават в спомени по отминалото, а в думички, думички и пак думички. Опознавам всеки нов цвят до последния нюанс, знаейки че ще ги обикна всичките. Познавам себе си твърде добре, щом стане дума именно за това. И ако преди знаех за лошото и не очаквах нищо друго, то сега зная единствено за доброто и това ме плаши. Ще ми хареса твърде много, а рискът е твърде голям. Не съм сигурна, че искам да си причиня новото преживяване на всички тези първоначални усещания, нито онези, които скоро ще започнат да ме карат да пиша по цяла нощ за цветовете, които се събират не само в очите, но и в сърцето му. И за пореден път като глупачка ще седя в дъжда, шепнейки едва думите, които надявам се ще чуе, докато му подавам сърцето си, знаейки че именно на него принадлежи. А гръмотевиците ще заглушат думите ми, вятъра ще ги отнеме и отнесе надалеч. Пробляснала светкавица ще заслепи очите му и никога няма да види как стоя под дъжда, изпълнена с болезнено очакване на онова, което никога е нямало да бъде.
Не искам да се науча да те обичам. Не искам да имам нужда от теб, нито да те търся в онзи мрак. Не искам и ти да се превърнеш в някой, който ще трябва да преживея.

Няма коментари: