30 юли, 2011

Crazy, inspired, thrilled :]

Липсата на сън ми се отразява адски весело. Всяко нещо ми се струва много забавно. Снощи вместо да спя се зачетох в една книжка, която се превърна в новата ми мания. Става въпрос за "Тръпка" на Маги Стийвотър. Героите се уникални и историята е доста грабваща поне в първата книга. Втората сега я почвам и още ми липсва тръпката, you know.


Започнах да се уча на ASL (American sign language), благодарение на новото сериалче на ABC Family, наречено Switched at Birth. Това е втората мания.
Третата е свързана с шоколад и правене на cupcakes. Вече и украсата ми се получава почти все едно ги е правил истински сладкар. *заявявам доволно* xD
Четвъртата уж мания, ама по-скоро идея е да нащракам няколко снимки, но все като се сетя ми го няма вдъхновението. Нищо, и утре е ден.
И като съм тръгнала с маниите, има някои песнички, които задължително си струват слушането и в последно време ме побъркват само като ги чуя, че и моето Муше и то е така покрай мен. А ние двете сме гениални. Вечерта вторник срещу сряда спахме в тях и се лигавихме до 4.30 сутринта, а трябваше да ставаме около час и половина по-късно, за да потегляме с баща й към Стара Загора. Изгледкахме "Хари Потър и Даровете на смъртта" част 2. Адския филм! Адските книги! Адската история и най-невероятната авторка! Мога само да си мечтая да напиша нещо наполовина толкова стойностно и значимо, поне засега.
Затова и се връщам към бебешките стъпчици, откъдето всъщност се учиш да пишеш. С четене, четене и пак четене. И то не на нещица из форуми, макар че и това помага. Четене на смислена литература с добър отличаващ се стил. После започвам със сериозната работа върху следващите идеи за книги и дано да ми се получат.
А в събота отивам на морето и надявам се ще мога да гледкам метеоритния дъжд и да си нажелая един куп желания, просто заради магията на цялото това изживяване. Малко съм се повредила и звуча твърде оптимистично. От липсата на сън е, а може би и от адската трилогия, която нямам търпение да прочета докрай.
Забравих и да се похваля, че изгледах най-сетне "Keith" и Джеси е адски сладък там. Филмчето е страхотно и вдъхновяващо! И имам още поне десет свалени филма за гледане, само трябва да си намеря време.

~Ella Rose - Lovely Words

~Аксиния, Борис Солтарийски и Ку-ку бенд - Не сме светци
~Keri Hilson ft. Nelly - Lose Control
~Matt Pokora - Finally found ya
~LaRoxx Project - Sunshine Love
~Joe Jonas - See No More

Няма коментари: