27 август, 2011

Доволно и щастливо

Не мога да си изтрия усмивката. Знаех си, че всяка думичка ще ми хареса. Знаех си, че няма да има нещичко, което да не е както трябва.
Липсата на сън е най-великото нещо на света, но още не мога да реша дали в хубавия или лошия смисъл. За сметка на това, кофеинът е идеалното лекарство. Очаква ме пътуване и вече не ми е толкова нещастливо, както беше преди около 12 часа.
Някак си знам, че всичко ще си бъде наред и ще се поправя. Все пак се бях повредила. Изгубила съм представите си за време и за връзка с предишната реалност, която познавах. Сега ми е някак далечно и дори нереално, на фона на всичко друго. Почти не мога да повярвам, че аз съм тази, която е писала тук и преди и то какви ли не неща. Половината от думите ми са се изгубили някъде в прехода между реалност и илюзия. Другата половина са съставни части от онова аз, което съм и което се надявам някой ден да бъда. Хубавото е, че тези две самоличности стават все по-близки. Лошото - че не съм сигурна колко далеч съм готова да стигна, за да докажа на себе си и на другите коя мога да бъда.
Зная единствено, че няма нищо по-правилно на света. Както и да го гледам, не бих могла да кажа, че чашата е наполовина празна, защото останалото от нея ще запълня с още думички, спомени и снимки.
Освен това, както и да го погледна - не мога да съжаля за нищичко. И ако някой върне времето назад бих направила същото нещо отново и отново. Може би само малко по-запомнящо се.
Станало ми е навик да пиша, че искам света. А самата думичка "свят" никога не съм определяла сама за себе си. Може би не сега е момента. Но все пак си искам света. Не, не целия свят. Само моя си. И не както на тях им се иска да бъде, а както на мен - с моите правила, моите спомени, моите думички. Бих Ви пожелала лято като моето, но ме е страх, че някой друг ще има моите спомени, а си ги искам само за мен. Доволно и щастливо спирам с писането. Carpe Diem - живейте за мига! Съжаленията са за онези, които са пропуснали възможността да си направят незабравими спомени.

Няма коментари: