22 август, 2011

хаос .. абстиненция.

"Не се връщай, за да разбереш какво искаш. Върни се, когато знаеш, че искаш мен!"
Това е по повод едни мои предишни постове с друг етикет, които вече нямат особен смисъл. Пак ще съм хаотична. Имам много за казване, а думите ми ги няма и каквото стане.
Та, имам намерение да си направя татус. Carpe Diem, пък! Живей за мига! Получи ми се и мисля да продължавам в този дух, каквото и да ми струва. Освен това човек трябва да се учи от грешките си, а има ли по-добро време за грешки, от това да си на 18? Не мисля.
И един ден ще ме питаш къде отивам, а вместо това ще трябва да ме питаш дали изобщо ще се върна. Няма и да съжаля за нищичко, защото не може винаги аз да греша.
И ще мине, знам. Толкова се надявах този план да не се провали или някак си да няма значение това, че аз съм тук, а ти някъде там. Какво пък, ще ми мине. Сложните неща не ни отиват. Сама го бях казала - когато се появи онзи единствения, нещата няма да са толкова сложни. Всичко ще си е простичко, приказно, красиво и влюбено. Някой ден ... Пък ако това не стане винаги мога да си живея с котките в голямата къща. xD
Исках да кажа, че ... Ами омръзна ми от всичко това. Всичко е толкова объркано, че вече не съм сигурна дори какво искам да кажа. И не ми харесва така. Искам да е простичко и хубаво, дори може би скучно на моменти. Някой ден, на някоя далечна планета ... Въпреки, че съм убедена - дори на Марс няма да е достатъчно далеч. За да избягам, имам предвид. Нищо, ще опитам, пък докъдето стигна. Вярно, че не обичах да бягам, но по-добре така, отколкото да съм около всичкото това сложното.
Единственото, което държа да запазя цяло е онази реплика: "Следвай сърцето си, то знае най-добре." И още едно, което мисля знам от Теди: "Никога не съжалявай за нещо, което някога някак си те е направило щастлив."

Няма коментари: