26 август, 2011

Don't you dare tell me what to do !

Четирите ми стени май са омагьосани да не ме допускат навън. Плашещо е. Толкова много ми се иска просто да избягам, да извикам, да направя нещо, а вече няма смисъл. Как така все някой решава, че знае по-добре от мен какво трябва да направя и какво не?
Повредила съм се малко повече от необходимото, но като ще отивам в Ада, ще си заслужа мястото там. Помниш ли как винаги сме били аз и ти срещу света? Поне така си го представях. Нищо на света нямаше повече смисъл от това, но явно в картинката е съществувало и нещо друго, за което до този миг дори не подозирах. Винаги съм си била аз срещу света, а ти си била някъде между моя свят и твоя си. Не беше там за нито една моя грешка, за нито един провал, дори и за победите. А те, всеки един от тях, някак си, независимо от това колко нетърпим характер имам през повечето време, все още са тук и продължават да ме изумяват с всеки следващ ден. Те са семейството, което ме кара да се чувствам у дома. Чудно нали? Колко далеч може да си от своя дом и да се чувстваш така, сякаш тъкмо си се прибрал от дълго пътуване. Няма как да знаеш. И няма как да разбереш.
Вече няма от какво да ме е страх, нито какво да губя, след като между тези четири стени се чувствам като пленница за пореден път. Стой и гледай колко далечна мога да бъда. Далеч от онази, която се страхуваше да изпише думичките си. Отказвам да спирам пред начертани линии и да чакам. Искам света и ще го имам, дори да трябва да премина през всичките линии и граници, които можеш да поставиш пред мен.
И още нещо. Любими мои падащи звезди, майната Ви! Едно желание ще имам и точно него няма да ми изпълните. Пожелавам си да остана, а трябва да тръгвам. Пожелавам си бягство, а оставам на същото място. Вече май ще започна да си пожелавам обратното на онова, което искам. Може пък да ми се получи.
Сънищата ми пък имаха доста интересна идея, която смятам да сбъдна. Ако се получи може и да я снимам и да я покажа. И започнах да пиша съвсем несвързано, така че ми е време за сън.

Няма коментари: