26 август, 2011

Lucky me, doh ...

Винаги твърде близо и все пак не достатъчно. Ще ходя в Бургас, което би ме зарадвало, но... Някак си не точно там исках да отида. Накрая ще ми писне и ще си правя каквото си искам, без да ме е грижа за последствията. Поне после ще знам къде съм сбъркала.
Мамка му. Исках само да си помрънкам малко някъде. А и днеска ми е едно такова обичливо и гушкащо, пък точно сега няма кой да гушна и... Мамка му! Истината било хубаво нещо. Е, ако я кажа повече, сама ще се замеря с нещо. Трябвало това, трябвало онова... Мамка му!

1 коментар:

Alberto каза...


My sweet friend, very nice and interesting you site.
When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
From this Saturday August 27th I share female singers from Bulgaria and Serbia
I am a broadcaster of Argentina.
Best regards from Rosario-Argentina
Albert.