04 август, 2011

wtf ?

Обичам си котенцето Мишо или още Глупчо. Особено когато се плаши даже от сянката си и е готов да я нападне. Пък малкия Бъки е най-сладкото кученце на света с тези свои хубавки зелени очички. Май реших, че след като спра да работя някой далечен ден в бъдещето и си имам мой си дом ще го напълня с животни. Добре де, поне две кучета и една котка. I'm kinda going crazy, I know.
И, по дяволите, какви са тези сънища в последно време. Съзнанието ми е решило да си прави експерименти и си позволява някои неща, но ще се караме. И започвам да се чудя дали като сънуваш някого ти липсваш на него или той липсва на теб. Май по-вероятно е второто, макар че който и да съм сънувала досега не ми е липсвал. Пък се съмнявам да съм липсвала на тях. Все пак всеки прави избор дали да бъде част от живота на някого и дали да го допусне в своя собствен. Но както казах по-рано, съзнанието ми си прави много лоши шеги и кой знае какво ли се случва наистина в откаченото му царство. Нищо, то морето ще оправи всичко, както винаги. Поне се надявам.
Пък аз ще си правя хартиени жерави и ще си чета за Сам и Грейс, докато настроението ми не се върне обратно. Имам няколко схеми за правене, но без настроение няма да ми се получат, така че да се връща скоро.
С моето Муше сме такива късметлийки в последно време, че не е истина. С такъв късмет само някой да ми пожелае да ме връхлети метеорит и на другия ден ще пишат по вестниците за това. А като споменах, на 12-ти срещу 13-ти ще има метеоритен дъжд и пак ще мога да си вярвам на магията на падащите звезди. Моето лично приказно нещо.
И от кога да си носиш детското в теб е лошо, особено ако те откроява от другите? Няма да се задълбочавам в този си въпрос. Просто е тъпо.

Няма коментари: