18 септември, 2011

Някъде по пътя

Всичките ми колебания, размисли и съмнения вече да си намерили подходящото опровержение. Времето отново започва да се движи бързо и неусетно, а разстоянието намалява със всяка изминала секунда.
Няма частица от мен, която да не копнее за него. За мига, в който отново ще ме прегърне, пръстите му ще изписват нежни слова по кожата ми, устните му ще открадват дъха ми ...


Nickelback, кафе без захар ... мър ... Това мога да го правя от тук до завинаги и обратно. И пак ще ми е като просто миг, който съм си измислила или може би като сън. Но ако е, то не искам никога да се събуждам. И има всичкия смисъл на света да съм до него, слушайки как бързо бие сърцето му - звукът, който ми напомня, че съм била у дома. Но тогава къде се връщам в момента, след като най-важната част от пъзела, който наричам мой свят, е останала там, откъдето се връщам. Времето вече започва да спира, смисъла да се губи, а белите линии между нас да са все повече. Четири часа разлика, които едновременно ни събират и разделят.
И пак се изгубвам, търсейки теб в музиката, думите, мъркането, кафето сутрин и онази усмивка, запазена само за мен.


Пък има едни две думички, които се крият зад всяка буква на всеки пост, зад всяко мълчание, всеки допир, всяка целувка, всяко мър ... И започва мъничко да ме е страх от тях, знаейки че вече и да искам няма как да ги отричам поне пред самата себе си. Двете най-сладки думички, които ме е страх да изрека. Знам, правя всичко толкова сложно и объркано, но някак си ми се струва толкова лесно в момента, че бих могла още сега да се върна обратно и ... Грешка, не от тях ме е страх. Думичките са си адските. Страх ме е само от онова, което би ми казал тогава. И знам какво ще е, просто не мога да го приема. Нали знаеш, не искам да си просто спомен, защото някак си си много повече от това.

1 коментар:

Lollidella каза...

Ах, всичко е по-сложно от колкото би трябвало да е .. Четири часа казваш? Не са много! И щом си стуват не би трябвало да те е страх от отговора му ...
Но да, много по-сложно е от както би трябвало да е .. и все пак щом си щастлива всичко е лесно, нали така? Ден, нощ, слънце, луна ... всичко е толкова красиво и просто ..
Просто не го усложнявай!