12 септември, 2011

Безсъние ft. хаотичност

Безсънието идва с пълната луна, надвесила се над света. А моя милост пак си направи разходка до Бургас, за да изпрати подобаващо лятото. Пък нещо или съдбата й е скучно и е решила да си прави весело с мен, или не знам. xD
Денят започва добре, щом включва торта за закуска. Пък вдъхновението ми се е изгубило на път за вкъщи, но като си дойде аз пък няма да до искам вече. Поне си припомних какво забавно нещо е чатенето вечер.
Знам, че сигурно писането ми в момента няма никакъв смисъл, но имам желанието да напиша нещо. Май ми е време да преминавам към готината схема с правилата и ластичките. Освен това трябва да ми се забрани достъпа до прекалено големи количества шоколад, че ставам непоправима лигла. Не, че не си ми харесва това да си се смея на всичко, но поне трябва да не прекалявам.
Все казвам утре, другата седмица, следващия път ... И отлагам ли отлагам ... Какво пък? Страшничко си е. Но аз съм готина и колкото и изкушаващо е, ще си пиша глупостите в блога и никъде другаде. Просто не е момента. А и си е страшничко. Мрън, indeed, както казва Тита. Какво да се прави ... Май ми е време за сън. След една вечер страшни сънища и още една на безсъние, доза спане до късно ще ми е перфектното лекарство против всякакви хаотични постове, отлагания и изкушения. Пък и искам ... И все пак ... По-добре да заспивам.

Няма коментари: