08 септември, 2011

Love her


"Ти вече си повредено, ама няма нищо - аз и така те обичам."

Пък аз теб повече. Защото колкото и повредено да съм, ме обичаш и ми слушаш всичките глупости. Колкото и щури идеи да измисля, винаги си с мен. Каквато и глупост да направя, мога да ти кажа без да ме обявиш за криминално проявена. И света не е толкова сив, небето няма да падне върху мен, всичко някак си ще се оправи, защото те има, за да ми напомняш да дишам.
Обичам, когато пишеш хилеща се емотиконка почти винаги, когато чатиш. Обичам да си чувам мелодията на телефона и да знам, че си ти. Обичам кексчетата с въпроси и водата вместо водка. Обичам те, защото те има!
Ако имаше кой да гушна в момента щеше да ми е още по-хубаво и обичливо.
Лятото приключи, но идва есента - времето на гушкащите суитчъри. А плановете за събота вече са ясни - същите като миналата. Ем ще си търси вдъхновения и ще си казва наздраве самичка. Май няма смисъл да се опитвам да завъртя света с главата надолу.
Пък и защо ми е света, като си имам най-добра приятелка, която и повредена си ме обича. Обичам те, Муше!

p.s. Damn, all my ideas seem really stupid right now. I went from crazy to idiotic, i guess. Whatever! :))

Няма коментари: