16 октомври, 2011

antworten für mich

В мен пак е твърде тихо и мъничко уплашено. Това се е случвало и преди, пък този път не искам да е същото. Никак не съм убедена в решенията си, нито в това до колко мога да се справя с тях. Иска ми се да погледна тайничко към някой миг в бъдещето, за да се уверя, че съм успяла да попадна точно където трябва. Иска ми се също да знам, че когато отида, за където съм тръгнала, ще ми харесва да съм именно там и никъде другаде. В ума ми има твърде много въпроси без отговори.
Има толкова много неща, които искам да направя, а знам, че за всяко едно от тях ще се води някоя по ред световна война.
Ениуей. Прекарах деня в писане на думи по немски и обмисляне на новият ми гениален план за бъдещето. Сега от мен се иска да си изпълня плана, да науча немския, за да се явя на изпит, да се подготвя за Toefl и да успея да изкарам необходимите ми точки. И после да изправя себе си пред най-великата дилема в историята на дилемите в моя малък свят. Поне идеята с бягството всякак ще се сбъдне надявам се. Друг е въпросът накъде точно бягам, от кого, какво или към какво и кого. Въпроси без отговори.
И не, не съм се научила да забравям. Пък и както казах преди, не искам. Искам да помня. Защото не е само заради теб, а и заради мен. Просто съм се научила да напъхвам спомените в кутии на дъното на гардероба, за да не ми спират дъха при всяка спомената дума, случайно пусната песен или намерена снимка.
Поемам си дъх, прехапвам устни и се подготвям за началото на седмицата. Тази беше страхотна във всяко едно отношение, заедно с всичките спомени и нови хора, които доведе за мъничко в живота ми. Опит за усмивка и започвам да си търся отговорите. Стискайте палци!

2 коментара:

Millita каза...

ох миличка, been there, done that. иска ми се да можех да ти помогна за отговорите.. но си ми далечко :D а са толкова простички. вярвай в себе си и знай, че всичко ще е прекрасно, не ти трябва поглеждане в бъдещето, трябва ти вяра, че всичко ще е наред. и ще бъде. ти вече ги знаеш, някъде дълбоко в себе си. позволи си да ги чуеш просто. а ако нещо ти се стори, че се е объркало знай, че ВИНАГИ е за добро! и каквито и решения да взимаш, знай също, че има хора, които ще те подкрепят във всичко. слушай го онова пусто сърце.. понякога изглупява, но винаги е право! :) (мечки)

`Ем каза...

благодаря ти адски много. имах нужда да го чуя всичко това. ще си правя каквото знам, пък каквото стане. Адски силно гуш!