18 октомври, 2011

Новичка идея

Трябва някъде да си споделя новата идея за писане. Ще е абсолютно експериментално, с елементи на реалност и измислица. Вече имам едно започнато подобно нещо, но то си е малко по-лично. Пък това искам да не е в пряка близост до мен, а едно такова, погледнато от страни. Вдъхновено е от "Gossip girl" и книгата на Дан.
Първо обаче ще си избера внимателно героите и историите. После главните моменти и целта на самата книга (ако изобщо стигна до там). За финал ще следва доза адски много писане. Пък и имам важната задача да си избера герой, който ще разказва всичко случващо се, така че ме чака работа. Нищо, че речника с думи по немски чака да го науча, пък задачите по математика все още не са ми решени. Толкова много неща не зависят от мен, че искам да си имам поне едно мое, за което да съм си отговорна само аз. Да няма правила, граници, спиращи дъха моменти и други подобни побъркващи емоции.
Нека експерименталното писане започне.

2 коментара:

ВeСеЛиНа каза...

Нека!

Biser Sable каза...

нали ще споделиш, когато понапишеш нещо?<3